Job 16 van 31


Report this listing

Solliciteren



Administratieve HR-medewerker


Functie

Als HR Officer voor onze klant sta je in voor:

  • Het aanleveren van de benodigde gegevens voor de interim en searchkantoren,
  • Het opvolgen (telefonisch, via e-mail) van lopende on-line rekruteringscampagnes
  • Administratieve verwerking van in-en uitdiensttredingen
  • Administratieve verwerking van personeelsgerelateerde zaken
  • Adminstratieve ondersteuning aan het finance team, bijvoorbeeld
  • Voorbereiden van personeelsdata voor onze maandelijkse en jaarlijkse rapportering
  • Je werkt nauw samen met onze HR Coordinator
  • Je rapporteert aan de Finance & Administration Manager

Jouw profiel

De administratieve HR Medewerker die wij zoeken, beschikt over volgende kwaliteiten:

  • Je behaalde een diploma van het hoger onderwijs.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede basiskennis Frans en Engels.
  • Je kan werken met Excel, Word en Powerpoint.
  • Je bent communicatief.
  • Je bent gestructureerd en efficiënt.
  • Je bent betrouwbaar, discreet, resultaatgericht en pragmatisch.
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Aanbod

Als administratieve HR Officer belonen wij jou graag op de volgende manier:

  • Je krijgt een contract van (on)bepaalde duur bij Spring Professional. Dit project bij onze klant zal drie tot zes maanden duren. Daarna geven we je een andere opdracht binnen je ervarings- en interesseveld.
  • Je kan rekenen op een aantrekkelijk loonpakket met tal van extralegale voordelen, zoals bedrijfwagen en tankkaart, gsmabonnement, maaltijdcheques, ecocheques, internetvergoeding, ...

Aarzel niet om ons te contacteren indien je interesse hebt!

heleen.de.bruyn@springprofessional.be

02 464 29 69

Solliciteren

De Bruyn Heleen
00324642969

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht